Hoe kan ik retourneren?
Je hebt 14 dagen na ontvangst van je artikelen de tijd om aan te geven dat je wil retourneren. Je kan dit per email kenbaar maken via [email protected] Een korte email met vermelding van je bestellingnummer volstaat. Mocht je meerdere producten in één keer besteld hebben, dan begint de termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren, moet je het binnen 14 dagen versturen. Let op: je draagt zelf de kosten voor de retourzending.
Retourprocedure:
Stap 1: Stop de artikelen die je wil retourneren in een stevige doos of bij voorkeur in de oorspronkelijke doos waarin de bestelling is afgeleverd.
Stap 2: Vul het retourformulier in en voeg deze toe. (Je kan ook de pakbon gebruiken als retourformulier. Geef bij een orderregel aan hoeveel items je retour stuurt)
Stap 3: Breng het pakket naar een Dhl of Postnl locatie. (België: Bpost of Postnl)
Stap 4: Je krijgt een verzendbewijs. Bewaar deze goed.
Retouradres:
Daily Style Webshop
Witgoudweg 5
1362JD Almere
Wij betalen het (gehele) aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd
Retourneren is ook mogelijk via het Europees modelformulier voor herroeping
Wat zijn de voorwaarden bij het retourneren?
- Het artikel is onbeschadigd. Is het artikel beschadigd, dan kunnen wij hier kosten voor in rekening brengen.
- Het product zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd.
- Daily Style is niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging.
Mag ik een bestelling ook in de winkel retourneren?
Ja dit mag. Daarvoor verzoeken we je eerst om een melding te maken per mail ([email protected]). Meldt tevens bij welk filiaal je de artikelen wil komen retourneren. Vervolgens dienen de artikelen binnen dezelfde periode van 14 dagen in de winkel teruggebracht te zijn.
Vallen de producten onder een garantie?
Daily Style streeft ernaar enkel artikelen te leveren van een uitstekende kwaliteit. Mocht het onverhoopt gebeuren dat je een beroep dient te doen op de garantie, dan heb je naast de fabrieksgarantie onverminderd recht op de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in elle redelijkheid van mag verwachten.
Onder de volgende omstandigheden is een product uitgesloten van garantie:
- Aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen ten gevolge waarvan beschadigingen zijn ontstaan.
- Slijtage wat verwacht mag worden gedurende normaal gebruik.
- Een product wordt zonder enige kennisgeving vooraf retour gestuurd.
Heb je een klacht?
Mocht je ondanks onze zorg niet tevreden zijn over onze webshop, dienstverlening of is er iets mis met je bestelling die je hebt ontvangen, dan vinden wij dat héél vervelend. We stellen dan ook alles in het werk om de klacht snel en naar tevredenheid op te lossen! Dus hoe nu verder?
- Natuurlijk zorgen we voor een snelle afwikkeling van je klacht. Je ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons.
- We gaan na waar het precies is misgegaan en/of wat de oorzaak hiervan is.
- Zodra hier duidelijkheid over is nemen we contact op om samen met jou tot een oplossing te komen.
- Vervolgens houden we je op de hoogte van de verder te nemen stappen.
Meld je klacht (betreft het een product, graag foto toevoegen) per e-mail via [email protected] / [email protected] of telefonisch via 020 667 19 21
Mocht je om de een of andere reden toch nog ontevreden zijn en kunnen we dit samen niet oplossen, dan kun je je richten tot de onafhankelijke Geschillencomissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Meer details over hoe dit precies werkt vind je op hun site (www.sgc.nl). Tevens kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Bij Daily Style vinden we het belangrijk dat iedereen die onze producten koopt er tevreden mee is, we hebben dan ook nooit de geschillencommissie nodig gehad. We houden graag ons serviceniveau meer dan op peil. Dus ook als je een opmerking voor verbetering hebt, horen we dit graag.