Hoe kan ik retourneren en onder welke voorwaarden mag dat?

Binnen een termijn van 14 dagen, heb je het recht om de overeenkomst te herroepen zonder opgave van redenen. 

Gedurende deze termijn kun je datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals je dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kun je het product uit de verpakking halen, maar heeft u meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij daarvoor kosten in rekening brengen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je, of een aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen.

Als je in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden hebt besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop je het laatste product of onderdeel hebt ontvangen.

Op het moment dat je met ons een regelmatige levering van producten bent overeengekomen verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop je of een aangewezen derde, het eerste product fysiek in bezit krijgt.
Om gebruik te maken van jouw herroepingsrecht verzoeken wij je om ons een e-mail, al dan niet met inbegrip van het modelformulier, te sturen via webshop@dailystyle.nl. Binnen 14 dagen na het sturen van de e-mail dien je de producten terug te sturen.

Wij verzoeken u het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking te retourneren.

In geval van een herroeping ontvang je alle betalingen, inclusief leveringskosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt.

Je draagt zelf de kosten voor de retourzending. Wij schatten dat deze kosten maximaal € 6,95 zullen bedragen.

Het retouradres is:

Daily Style
tav Webshop
Tussen Meer 284
1069DZ Amsterdam 

Waar vind ik het modelformulier (retourformulier)?

Voor het aanmelden van een retour dient er gebruik te worden gemaakt van het modelformulier (retourformulier). Dit formulier vind u hier

Mag ik een bestelling ook in de winkel retourneren?

Ja dit mag. Ook voor deze optie, dient er eerst een melding van gemaakt te worden, dit moet binnen 14 dagen na ontvangst te gebeuren. Vervolgens dienen de artikelen binnen dezelfde periode van 14 dagen in de winkel teruggebracht te zijn. Meldt tevens bij welk filiaal de bestelling teruggebracht wordt.

Let wel, bestellingen die betaalt zijn via AfterPay kunnen helaas niet in de winkel geretourneerd worden.

Vallen de producten onder een garantie?

Daily Style streeft ernaar enkel artikelen te leveren van een uitstekende kwaliteit. Mocht het onverhoopt gebeuren dat je een beroep dient te doen op de garantie, dan heb je naast de fabrieksgarantie onverminderd recht op de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in elle redelijkheid van mag verwachten. 


Onder de volgende omstandigheden is een product uitgesloten van garantie: 

  • Aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen ten gevolge waarvan beschadigingen zijn ontstaan.
  • Slijtage wat verwacht mag worden gedurende normaal gebruik. 
  • Een product wordt zonder enige kennisgeving vooraf retour gestuurd.

Heb je een klacht?

Mocht je ondanks onze zorg niet tevreden zijn over onze webshop, dienstverlening of is er iets mis met je bestelling die je hebt ontvangen, dan vinden wij dat héél vervelend. We stellen dan ook alles in het werk om de klacht snel en naar tevredenheid op te lossen!  Dus hoe nu verder?

  1. Natuurlijk zorgen we voor een snelle afwikkeling van je klacht. Je ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons.
  2. We gaan na waar het precies is misgegaan en/of wat de oorzaak hiervan is. 
  3. Zodra hier duidelijkheid over is nemen we contact op om samen met jou tot een oplossing te komen. 
  4. Vervolgens houden we je op de hoogte van de verder te nemen stappen. 

Meld je klacht per post, telefoon of e-mail (betreft het een klacht over een product, graag een foto bijvoegen): 

Daily Style
tav Webshop
Tussen Meer 284
1069DZ Amsterdam 

Telefoon: 020 667 19 21
E-mail: webshop@dailystyle.nl

Mocht je om de een of andere reden toch nog ontevreden zijn en kunnen we dit samen niet oplossen, dan kun je je richten tot de onafhankelijke Geschillencomissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Meer details over hoe dit precies werkt vind je op hun site (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Bij Daily Style vinden we het belangrijk dat iedereen die onze producten koopt er tevreden mee is, we hebben dan ook nooit de geschillencommissie nodig gehad. We houden graag ons serviceniveau meer dan op peil. Dus ook als je een opmerking voor verbetering hebt, horen we dit graag.

© 2015 - 2020 | Daily Style Algemene voorwaarden Privacy policy