Wat doe ik als mijn bestelling niet compleet of niet geleverd is?

mijn bestelling is niet compleet
Als je bestelling niet compleet is geleverd, neem contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen naar [email protected] met vermelding van je ordernummer. Wij storten het bedrag van het niet geleverde artikel terug op je rekening.

Kom je je bestelling bij ons in de Daily Style winkel halen? Dan ontvang je het bedrag van het niet geleverde artikel terug in de winkel.

mijn bestelling is niet thuis geleverd
Controleer in je bestelbevestiging of je het juiste afleveradres hebt gekozen.

Bekijk via de DHL track & trace link in je bestelbevestiging waar je bestelling is:

Staat er dat je bestelling is bezorgd? Kijk in je brievenbus of je een briefje hebt van DHL.

Staat er dat je pakket nog onderweg is, heb dan nog even geduld. Via de track & trace link van DHL zie je wanneer we je bestelling bezorgen.

© 2015 - 2024 | Daily Style Algemene voorwaarden Privacy policy